Followers

Wednesday, May 18, 2011

Blogger 4 Blogger

Kerp dan isterinya, Molee





Saya tidak mengenali Kerp seperti Rocky's dan Tony Yew. Membaca kisahnya saya turut bersimpati. Kerp atau nama sebenarnya Ahmad Daniel menjadi OKU sejak belasan tahun lagi. Kerp menemui isterinya, Molee tetapi kebahagian mereka sementara sahaja apabila Molee disahkan mengidapi kanser buah pinggang. Pasangan ini memerlukan bantuan kewangan.

BHM atau Blog House Malaysia yang ditubuhkan antara tujuaannya adalah untuk menjaga kebajikan blogger. Tony Yew melancarkan tabung Blogger 4 Blogger atau B4B dalam blognya. Rocky's Bru. turut menyentuh kisah sedih Kerp dan isteri.

Jika anda ingin membantu, sila bank in sumbangan anda ke akaun MBB no 1642 5846 2732  atas nama AHMAD DANIEL SHAH B SHARANI.

2. Hantar email anda dan jumlah sumbangan anda ke mybloghouse@gmail.com dan sumbangan anda dapat dikemaskini kepada Kerp.
3. Untuk mengelakkan sumbangan anda kemungkinan diekploit oleh pihak yang tidak bertanggungjawap, rujuk kembali posting anda ke  www.bloghousemalaysia.com .

Semoga Allah merahmati kita semua dan bakal penyumbang. Masa ini adalah masa Kerp memerlukan pertolongan, suatu hari nanti mungkin kita. Kepada rakan sesama blogger, tolong post dan sebarkan B4B.

Wassalam.

No comments: