Followers

Thursday, August 4, 2011

Anak Saya Di Masukkan ke Wad.

Salam para pembaca budiman. Saya mohon maaf kerana tidak dapat update blog ini. Anak perempuan saya, Wan Maryam Aliyya dimasukkan ke wad kerana demam. Suhu badannya agak tinggi. Banyak perkara yang ingin saya sentuh, malangnya saya belum ada kesempatan untuk menulis.

Mohon pembaca doakan keselamatan anak saya, moga dia segera sembuh. Saya dapat juga ada beberapa follower baru dalam blog saya ini. Saya ucapkan selamat datang dan terima kasih atas sokongan.

InsyaAllah esok ada posting baru.

Salam Ramadhan Al-Mubarak.

8 comments:

Sharifah said...

As-salam, Semuga Wan Maryam Aliyya cepat sembuh dan semuga seisi keluarga di rahmati ALLAH SWT.

Anonymous said...

Aku Hensem

Semoga anak tuan sembuh dgn pantas
Amin

Yb Raz said...

Semoga cepat sembuh..kuatkan semangat bro.

kedai buku perintis said...

doa suci bulan ramadhan.muga dia cepat sembuh.Bersabarlah ...

musollahehsan said...

SALAM,
MENDOAKAN ANAKANDA KEMBALI SIHAT DGN KADAR SEGERA, AMIN .

oRang kAmpong said...

Semoga anak tuan cepat semboh.Amin.

Young Master Protege said...

Semoga Maryam cepat sembuh.

Anonymous said...

May ALLAH give HIS cure to your daughter.
May ALLAH Protect your family during this testing period.

May ALLAH Guides us with HIS Blessings during this Ramadhan AlMubarak.
May ALLAH Gives victory to the Muslim.
May ALLAH Unites the Muslims in Malaysia.
Selawat and Salam to the Chosen Prophet SAW.

AMIN.