Followers

Monday, July 19, 2010

Terima Kasih Pembaca




Blog Sri Tri Buana tersenarai antara blogger mesra kerajaan. Blog Sri Tri Buana menduduki ranking yang ke 59. Blog ini relatifnya baru, muncul pada 6hb Mac 2009. Saya merakamkan jutaan terima kasih kepada para pembaca saya, samada yang aktif memberi komen, atau silent reader, yang berada di dalam Malaysia atau di luar negara.

Ranking ini dibuat oleh Alexa. Untuk mengetahui lebih lanjut dan ranking penuh klik sini. Pengiktirafan ini menguatkan semangat saya untuk lebih banyak berkarya.

Apapun, pembaca adalah segalanya. Jutaan terima kasih yang tidak terhingga atas sokongan saudara-saudara sekelian.


Updated: Perak Today telah membuat updated pada pukul 8PM tadi  seramai 100 blogger, saya jatuh ke tangga 72, tapak 59 itu diduduki oleh Nobisha. Untuk lihat keseluruhan klik sini.

4 comments:

YANG GAMBI said...

Tahniah bro........ teruskan perjuangan....

Anonymous said...

Salam,
Blog pro kerajaan yang paling tinggi pun (Parpukari) jatuh di tangga ke 9ratus lebih di Malaysia. Blog dan web pro pembangkang rata-rata berada diranking bawah 500. (Malaysiakini tangga ke 15! Harakah tangga ke 34!) Tukartiub pun tangga ke 4ratus lebih! Banyak lagi yang perlu dibuat oleh blogger pro kerajaan. Kita ketinggalan beratus2 tiang ni!

Anonymous said...

taniah datuk.

godfatherX.

sri tribuana said...

Salam saudara sekelian,
Terima kasih