Followers

Wednesday, May 16, 2012

DAP Hauskan Darah: Dari Peristiwa 13 Mei 1969.




Jika Zulkifli Nordin membuat fitnah, Lim Kit Siang sila saman beliau. 'Right to differ' adalah 'keistimewaan'(privilege) Lim Kit Siang dan bukan rakyat lain. Bukti: Tunku Abdul Aziz.


Masih Melayu lupa? Begitu mudah kitakan lupakan siapa pencetus 13 Mei?

5 comments:

Anonymous said...

ini lah baka jahat... sanggup buat nyaya kat bangsa sendiri , nak selamat kan diri sanggup buat apa saja sebab umnooo.. muka anjing firun besar - firaun kecik. kalau nak tahu najib kata ni lah haramjadah

Talhah said...

Saya rasalah 3 Mei tidak akan berlaku lagi di Malaysia. Orang Melayu telah dipolarkan. Terbahagi dengan satu garisan jelas.

Maka jika ada la pertumpahan darah besar di Malaysia nanti (minta dijauhkan oleh Allah s.w.t) ialah perang saudara. Bukan lagi boleh di kategorikan dalam rusuhan kaum lagi.

Kita lihat sahaja di Besih 3.0. Bangsa mana yang di barisan hadapan?

Jika berlaku perang saudara saya jangka yang menang ialah kumpulan Melayu yang tak sedar diri dan RAKAN-RAKANNYA (sebenarnya bukan RAKAN-Rakan tapi TUAN kepada melayu tak sedar diri yang baru).

Kenapa saya kata mereka ini akan menang? Saya rasa pihak yang taat setia tidak sampai hati untuk menumpah-numpah darah. Jika tentera campur tangan dan ambil alih kuasa juga kita yang taat setia JUGA ALAH. (Jangan lupa media Barat Yahudi- Pilhanraya semula etc)

TETAPI pihak sana kita nampaknya akan sampai hati. (Dari Bersih 3.) Kereta Polis pun kena pijak- dah mabuk darah lagaknya)

Maka elakkankanlah keadaan ini berlaku. Sebenarnya perang saudara ini lah yang diidam-idamkan oleh MEREKA.

Anonymous said...

Salam Tuan Rumah!!

Mana penyokong CIBAI. Tak ada yang singgah ker?

Anonymous said...

AKU HENSEM

Anon May 16, 2012 1:39 PM

TIBAI la bodoh
TOLAK INDIVIDU BERNAMA ANWAR IBRAHIM

Anonymous said...

Terima kasih atas info, Tuan.

Sila Like page Tanda Putera di:
www.facebook.com/TandaPutera

Sebuah filem yang turut memaparkan peristiwa 13 Mei. Anak-anak muda harus tahu siapakah DAP.

Terima kasih.