Followers

Tuesday, May 29, 2012

Cara menghapus dosa bahagian dua.



Ini berita Harakah masa Anwar bin Ibrahim dalam UMNO, dan masih Timbalan Perdana Menteri. Mat Sabu orang pertama memanggil Anwar 'Al-Juburi'. 

Label 'Al-Juburi' itu telah digunakan sepenuhnya oleh blogger pro BN. PR dan PAS marah. Mereka labelkan blogger UMNO sebagai blogger porno, namun Timbalan Presiden mereka sekarang ini orang yang mencetuskan gelaran itu.

Segalanya bobrok, jelek dan berdosa jika dalam UMNO. 

Setelah Anwar dipecat(bukan keluar) UMNO, sekelip mata Anwar direstui Ketua Kerohanian(macam bunyi pope pula) PAS. Nik Aziz sekarang adalah penyokong tegar Anwar. Segala bukti - bergambar dan video - dibangkulsampahkan oleh lebai-lebai PAS.

Anwar, dengan ajaibnya menjadi 'insan kamil' malah seolah-olah maksum, suci murni dan tidak terpalit sebarang dosa. Semunya gara-gara Anwar menentang UMNO. Maka ular mak-ular mak PAS pun mencipta berbagai fatwa tentang qazaf, CCTV itu besi dan sebagainya untuk mensuci dosa Anwar.

Alhamdulillah sekarang Anwar sudah putih bersih di mata penyokong PAS. Bagaikan orang baru pulang menunaikan haji. Hanya dengan menyertai PAS, segala masa silam Anwar terpadam dengan sendiri.

Mungkin kerana itu ramai pelakon atau artis seperti Bob Lokman, Aishah, Dayangku Intan menurut jejak langkah Anwar. Jika ingin mencuci dosa - masuk PAS. Bukan bertaubat kepada Allah tapi masuk PAS.

Senang bukan? Apa tunggu lagi?

2 comments:

Jeepers Creepers said...

nanti kat akhirat anwar boleh bahagi 3 dengan nik aziz, lim kit siang.

Anonymous said...

AKU HENSEM

Bestnye
Ni yang rasa nk jd jahat ni