Followers

Friday, September 2, 2011

Party Apes SeMalaya Sudah Menemui Caesarnya

Saya suka filem Planet of the Apes. Dalam Planet of the Apes yang asal, monkey yang membuat revolusi menumbangan kerajaan manusia bernama Caesar. Baru-baru ini ada filem terbaru franchise Planet of the Apes bertajuk The Rise of Planet of the Apes.

Caesar merupakan monyet pertama yang bercakap. Setelah didera oleh pelatihnya, Caesar  enggan patuh lalu menjerit: "NO!". 

Malangnya saya tidak dapat upload The Rise of Planet of the Apes melalui youtube kerana masih baru. Tidak ada youtube yang berkualiti boleh diuploadkan adengan Caesar bercakap. Sebagai ganti, saya turunkan youtube dibawah, versi local apabila Caesar menunjuk perasaan.

Tidak ada rotan, akar pun berguna. Enjoy!




7 comments:

Jeepers Creepers said...

ini kalau caeser tengokpun dia gerun hahaha

Anonymous said...

Aku Hensem

Smalm saya pegi rumh kawan saya
Kawan saya ni die hard fan TDM

Makan sume sodap2
Masa nk toast(konon2 cm org puteh) kawan saya cakap hepi anniversary 1 Septmbr 1998

Saya tanya Anniversary hape tu?
Dia cakp anniversary TDM lawan IMF dgn menetpkan kadar 1 dollar=RM3.80

Saya rasa itu satu anniversary yg bagus
Malaysia tk prnh perang, so baik diamik 1 Sep 1998 sebagai hari kemenangan.

Tk gitu Tuan?

Anonymous said...

a VERY good idea!! 1st Sept as the Day of Victory!!

so 2 hari cuti...31st Hari Merdeka dan 1st Sept Hari Kemenangan.

Tun Mahathir really showed those money manupulators wat Malaysia is all about.

no thanks to alKunyit...period!

sri tribuana said...

Salam semua,

Saya setuju pandangan abg hensem. Bila TDM pegging rm ia sebenarnya tidakkan yg berani dlm menentang usaha penjajahan ekonomi oleh barat. Malaysia tidak mengambil loan imf dan mengekalkan kemerdekaannya. Good idea.

Anonymous said...

Aku Hensem

Tima kasih kerna brsetuju dgn idea saya
Plz push forward this idea

imitahm@yahoo.com

Anonymous said...

Obat Koat Haramkah

Legasi TDM mesti dikekalkn selamalamanya

Legasi Pak Nik????

Wake UP! said...

Salam Bro. Sesiapa yang ternampak itu Mat Sabun, patut pegi bagi dia satu hadiah.

Lebam biji mata jadi mata panda macam itu Al Juburi.