Followers

Thursday, March 15, 2012

Anwar di dahulukan, Rakyat di perkudakan.






Ini dia perbincangan dari Ahli-ahli Parlimen Malaysia. Mereka membuang masa berdebat soal mereka sendiri, bukan soal rakyat. Azmin Ali dan Nurul Izzah mempertahankan habis-habisan ketua dan bapa masing-masing.

Dan PKR yang sering mendakwa membawa agenda 'rakyat' hanya berminat berdebat soal Anwar saja. Anwar maha suci. Anwar Insan Kamil lagi mutakamil. Walau sebesar zarah sekalipun, tidak mungkin Anwar terpalit dosa dan noda.

Mana cerita membela rakyat?Yelek.

Dan paling menarik, Anwar sendiri tidak menghadiri hari kedua sidang Dewan Parlimen. Beliau ke Dubai menghadiri entah apa summit. Anwar yang kononnya juara rakyat lupa banyak perkara yang perlu beliau bangkitkan soal rakyat. Tapi, seperti ahli PKR yang lain, Anwar hanya minat soal dirinya sendiri.

Paling asas, Anwar lupa, elaun Ahli Parlimen Permatang Pauh dibayar oleh rakyat Malaysia, bukan rakyat Dubai.


P/S: Skrip standard pemimpin PKR: "ini berniat jahat" akan digunapakai dari masa ke semasa. Tak kreatif langsung.

2 comments:

Anonymous said...

Teruknya PKR.

Anonymous said...

srt tri benua dan wzwh dua wan tembeling ni sama aje asek nak membodo kan org phg aje. sebenar pati numno ni dah reput. umpama manusia berumur 50 tahun keatas, dah dijangkiti berbagai penyakit dek memakan berbagai racun dan barang2 kotor lain. ada kencing manis, ada gaut, ada darah tinggi, buah pinggangnrosak sebelah, mata dah rabun dan lain2 penyakit kronik yang amat sukar diubati. tunggu pru 13 ni, kalau umno tak menipu konfem kecundang punya...