Followers

Sunday, January 13, 2013

Bondaku Tenat, Pohon Doa Pembaca.

Salam para pembaca budiman,


Saya tidak berupaya untuk menulis sebarang isu di blog ini kerana bonda saya, Wan Sauja Ratna bte Wan Muhammad sedang sakit tenat. Bonda saya mengalami masalah kegagalan hati (liver failure). Beliau mengidap penyakit ini sudah lama. Ketika berjaya di diagnosis ianya sudah terlewat untuk berbuat apa-apa.

Pada Isnin lepas, beliau dimasukkan ke Hospital Jerantut, setelah hatinya sudah benar-benar gagal berfungsi. Pada hari Rabu kami membawanya pulang kerana tiada rawatan lagi yang mampu diberikan kepadanya oleh rawatan hospital.

Kepada keluarga dan saudara mara yang membaca blog ini, boleh melawat beliau di rumah kami di Jerantut. Saya pohon doa pembaca moga Allah permudahkan perjalanan terakhir beliau.


7 comments:

myguarding said...

Semoga semuanya dipermudahkan Allah SWT, diiringkan doa, amin!

Anonymous said...

saya mendoakan agar bonda saudara cepat sembuh.

Anonymous said...

Harapan ialah sesuatu yang kita tidak boleh putuskan. Saya berdoa saudara sekeluarga di berikan kekuatan untuk menghadapi keadaan ini. Semoga Bonda saudara di sejahterakan Allah Subha Taala dan di perindahkan dan di permudahkan segala urusan beliau dunia dan akhirat.

sharifah said...

Kami sekeluarga doakan agar Bonda diringankan bebanannya dan semuga tuan sekeluarga diberi ALLAH SWT, ketabahan menghadapi dugaan ini. Amin YaRab, Amin YaRahman, Amin YaRahim.

Anonymous said...

Aku Hensem

Semoga berlaku keajaiban...tp segala2nya ketentuan Allah

Manusia punya asa
Tuhan punya kuasa

Anonymous said...

Saya tidak pasti samada saya patut berkongsi berita ini di sini, tetapi setelah agak lama saya fikirkan, mungkin ia baik untuk rakan-rakan blog ini agar dapat memberi kata-kata semangat dan sokongan sewajarnya buat kawan saya ini, Wan Mohd Shahrir. Saya menerima pesanan dari En Wan Mohd Shahrir pagi tadi yang Bondanya telah pergi. Ucapan takziah untuk Wan Mohd Shahrir dan keluarganya. Semoga diberi kekuatan untuk menghadapi saat-saat begini. Be strong Bro. Kami doakan agar roh Bondamu dirahmati Allah swt. Al Fatihah dari kami. - Norazmi/Mimox

sri tribuana said...

Terima kasih pembaca budiman atas nasihat, pemberian semangant dan doa saudara-saudara sekelian. Hanya Allah yang dapat membalas jasa saudara sekelian.