Followers

Friday, December 11, 2009

Jalan Pulang

Saya memohon maaf kepada pembaca kerana lama tidak posting apa-apa yang baru. Agak lama saya tidak menulis. Saya dalam proses 'soul-searching' dan lebih banyak merenung diri sendiri dari persekitaran. Alangkah jauhnya tersasar saya selama ini dari jalan Allah.

Sesungguhnya Allah memberi hidayah kepada siapa yang Dia suka, dan tidak kepada siapa yang juga Dia suka. Sebagai muslim dan mukmin, kita kena pasrah apa saja takdir yang ditentukan olehNya, disamping berusaha sedaya upaya kerana kita tidak tahu masa depan.

Alhahdulillah, saya menemui jalan kembali, seperti dalam 'AlFatihah', "tunjukkanlah kami jalan yang lurus".

Syukur kepada Allah.

2 comments:

YANG GAMBI said...

Bro, tahniah...... selamat kembali ......

Tok Ngah said...

Alhamdulillah