Followers

Thursday, April 4, 2013

The man who sold the world.




Ini liriknya;


We passed upon the stair
We spoke of was and when
Although I wasn't there
He said I was his friend
Which came as a surprise
I spoke into his eyes
I thought you died alone
A long long time ago

Oh no, not me
We never lost control
You're face to face
With the man who sold the world

I laughed and shook his hand
And made my way back home
I searched for form and land

For years and years I roamed
I gazed a gazeless stare
We walked a million hills
I must have died alone
A long, long time ago

Who knows?
Not me
I never lost control
You're face to face
With the man who sold the world

Who knows?
Not me
We never lost control
You're face to face
With the man who sold the world

Di bawah adalah senarai orang yang tersedar dan meninggalkan 'The man who sold the world".




Dan yang terbaru, penyokong tegar selama 40 tahun, orang kuat ABIM, Dr Sidek Baba juga turut meninggalkan Anwar. Dengar sendiri sebab musabab mengapa beliau tinggalkan Anwar setelah mengetahui kebenaran.




Mereka yang di atas lebih mengenali Anwar lebih dari kebanyakkan rakyat Malaysia. Mereka tahu what kind of the devil they deal with. This man, sells his soul to any bidder who can makes him PM, regardless they are Jews, foreigners, chauvinists, religious extremists or LGBT. He simply "The Man who sold the world".


Dan bekas orang kuatnya, Zulkifli Nordin mendedahkan perancangan awalnya untuk mewujudkan huru-hara menjelang PRU ke 13.





Sanggupkah kita mempertaruhkan kejayaan, keharmonian dan keamanan yang kita kecapi selama ini hanya kerana cita-cita seseorang yang ingin menjadi Perdana Menteri?

3 comments:

Phatnatickz said...

The 'man' who sold the world. Cite pasal shaytan/dajjal e.g (system) untuk membantu membawa kita ke alam yg lagi satu, berjudul Lake of Fire.

Anonymous said...

Cikgu Sidek bukan orang sebarangan. Dia orang yang penyenyap. Tak banyak cakap. Bila dia cakap pula cukup hati-hati. Dia org cerdik pandai. Dia alim dan pengetahuan agamanya cukup tinggi. ...Dan dia tinggalkan Anwar. Itu cukup pelik. Dan bagi yang berfikir akan ketahui juga kebenaran.

Nota Pendek

Anonymous said...

penyokong tegar selama 40 tahun, orang kuat ABIM, Dr Sidek Baba
Maaflah Tuan Zam, 1998-2013 lebih 20 tahun untuk DR Sidek sedar kesilapannya? Adakah benar DR Sidek tergolong dalam golongan bijak pandai atau mencari alasan melepaskan diri? Beliuu juga sama dg Ezam dan Lain Lain. Tikus di depan mata buat tak nampak kuman di seberang laut nampak begitu jelas. Walaubagaimana pun it better late than never. Credibility mereka ini semua dah terhakis. Banyak kerosakan berlaku termasuk fitnah memfitnah, kematian dan sebagai nya. Kesian Azizan, Umi Hahilda, Saiful daln ramai lagi yang menjadi mangsa. Malang nya bijak pandai mengambil begitu lama untuk menyedarkan diri sedangan orang dijalanan mau pun pengemis dari awal sudah sedar siapa AI. Bagaiman dengan A Samad Said?