Followers

Saturday, February 26, 2011

Doa PAS Masih Tidak DI Makbul Allah.

DAP juga 'tentera' Islam? DAP memeluk  PAS, bukan Islam.

Alhamdulillah doa di atas masih belum dikabul Allah. Jika tidak akan lebih huru hara Malaysia dibawah sebuah parti yang sering berdolak dalik dan mengelirukan ummah. Allah lebih tahu apa yang terbaik buat hambaNya.

PAS merupakan sebuah parti yang suka menanam kebencian kepada sesama Islam. Perbezaan pendapat tidak mengapa, tetapi mereka menanam kebencian demi kebencian supaya ahli mereka tidak boleh sepakat lagi dengan saudara UMNO mereka. Ini kejayaan terbesar PAS.

Terbaru, PAS berjaya tarbiah kader mereka di universiti agar bertindak ganas dan menanam kebencian kepada authority universiti. Di UPM, harta kerajaan telah dirosakkan kerana pilihanraya kampus yang tidak memberi sebarang kuasa politik mahupun eksekutif kepada mahasiswa. Namun politik kebencian tetap sudah tertanam.

Dalam posting akan datang, saya akan tulis tentang politik kebencian. Kebencian kepada orang yang tidak sependapat dengan mereka merupakan penyakit ummat Islam zaman moden ini.

Semoga Allah segera menyembuhkan penyakit ini dan umat Islam kembali maju dari segi ekonomi, politik, ketenteraan, sains dan teknologi. Amin

No comments: